Стратегічні комунікації та PR
Новий актуальний семінар-тренінг від Publicity Creating
Фахівці Publicity Creating розробили новий семінар-тренінг на актуальну тему: "PR комунікації під час війни: особливості та можливості". Програма тренінгу включає питання, що хвилюють сьогодні керівників і ТОП-менеджерів багатьох компаній. Наприклад, як підтримувати комунікацію із постійними клієнтами, партнерами, в умовах скорочення попиту? Чи варто реалізовувати програми лояльності? Які піар інструменти найбільш ефективні для інформування потенційних споживачів? Що можна робити у галузі мас-медіа рілейшнз і чи варто це робити під час війни? Чи варто "афішувати" свою благодійну діяльність? Чого більше у використанні "військових" і патріотичних мотивів у брендінгу, рекламі - користі чи шкоди?
Як завжди, теоретичні напрацювання підкріплені практичними прикладами і розбором реальних ситуацій, а тренінг проводить висококваліфікований консультант із багаторічним досвідом.