Новини світу фінансів

Експозицію українського павільйону на EXPO 2025 у Японії можна буде побачити в Українському домі в листопаді, повідомляє Міністерство культури.

З 1 по 16 листопада 2025 року в Національному центрі "Український дім" проходитиме виставка українського павільйону на EXPO 2025 в Осаці, Японія, під назвою "Not For Sale" ("Не для продажу"). Про це інформує Міністерство культури та стратегічних комунікацій.

"Ми повертаємо павільйон "Not For Sale" додому в Україну. Він уже виконав свою ключову місію – доніс до світу голос сил та цінностей українського народу. Цей павільйон продемонстрував, за які вищі людські чесноти ми щодня боремося, аргументуючи, чому світ має нас підтримувати. Виставка в Українському домі стане чудовою нагодою нагадати всім, за що ми стоїмо та що робить нас незламними. Перша зупинка - Київ, а про наступні повідомимо згодом. Завітайте до "Not For Sale"!" – йдеться в заяві міністерства.

Зазначається, що до деталей відтворена композиція зʼявиться в Українському домі, і окрім досягнень з цьогорічної події, там можна буде познайомитись із історією всесвітньої виставки, побачити роботи українських митців та артефакти від бізнесів.

У програмі заходу передбачено: експозицію павільйону "Not For Sale" з усіма 18 цінностями; відображення історії всесвітньої виставки EXPO від її першого проведення у 1851 році до сучасності; зону "Values Driven Economy", яка демонструє приклади стійких українських бізнесів, що підтримали участь України в EXPO 2025; а також проєкт "Home Beyond the Dawn", кураторів Наталії Маценко, Юрія Єфанова та Клеменса Пула — відеоінсталяцію з роботами українських митців, що було представлено на EXPO 2025 в рамках програми ЄС.

13 квітня Україна урочисто відкрила свій виставковий простір на EXPO 2025 в японській Осаці. За інформацією Міністерства культури, український павільйон отримав назву "Не для продажу" і мав оригінальну форму магазину, в якому не можна було нічого купити. Замість товарів відвідувачі мали можливість ознайомитися з 18 предметами, кожен з яких символізує важливі людські цінності, такі як свобода, гідність і стійкість. Кожен експонат мав свій унікальний штрих-код, який можна було сканувати за допомогою спеціальних пристроїв, розташованих по всьому павільйону. Замість традиційних цінників на екранах транслювалися вражаючі відеоісторії з України, які метафорично ілюстрували справжню ціну, яку українці сплачують за захист своїх основних прав, зокрема освіти, свободи вибору та медичної допомоги. За півроку український павільйон відвідало понад 3 мільйони людей.

У вересні було оголошено, що український павільйон "Не для продажу" на EXPO 2025 отримав срібну медаль у номінації "Найкраща активація або залучення" на змаганнях World Expolympics.

Читайте також