Ваші накопичення можуть зникнути за одну ніч, і ви навіть не встигнете помітити цього.

Уявіть собі ситуацію: людина спокійно лягає спати, нічого не підозрюючи, а в цей час з її банківського рахунку відбувається понад 60 транзакцій. Гроші зникають у невідомому напрямку.
Так саме трапилось з українською жінкою. Коли вона прокинулась вранці, то виявила, що її рахунок був повністю спустошений.
Як і годиться, вона одразу звернулася в банк і кіберполіцію.
Реакція банку була очікуваною: ви, напевно, випадково поділилися своїми особистими даними з кимось. І, звісно, банк не несе жодної відповідальності, він абсолютно ні в чому не винен.
У правоохоронних органах розпочали розслідування, зібрали свідчення, проте відверто зазначили: навряд чи вдасться повернути кошти, але ми будемо шукати винних.
На ранок наступного дня вона відправилася до банку, щоб отримати інформацію про всі свої транзакції. Як з'ясувалося, гроші були перераховані на рахунки у Лондоні, а саме — на рахунки популярної компанії, що займається розробкою відеоігор. Виявилося, що зловмисники зламали її банківський акаунт і переказали кошти на ці рахунки, використовуючи їх як "відмивочну платформу".
Жінка почала читати, гуглити, шукати інформацію про подібні випадки, і ось що з'ясувала:
Вона звернулася з офіційним листом до центрального офісу американського ігрового гіганта, детально описавши свою ситуацію, навела інформацію про транзакції та висловила надію на отримання підтримки.
Листи надійшли не лише до центрального офісу, але й до філій у різних країнах. Вони навіть дійшли до мерчендайзерів.
І всього за кілька годин на її електронну адресу надійшла відповідь.
Цей текст створено гейм-майстром Зунаром, що проживає в Каліфорнії.
Він висловив свої співчуття з приводу ситуації, пообіцяв, що гроші будуть повернені, і запевнив, що компанія ініціює власне розслідування.
Наступного дня гроші вже повернулися на її рахунок.
Оскільки кошти були передані легальній фірмі, яка дбає про свою репутацію, ситуація змінила свій статус. Компанія вирішила не ризикувати і оперативно усунула проблему.
"Хлопці, ви вчинили дуже непорядно. Але ви залишили сліди. Я знайду вас. У мене тепер є заокеанський друг - гейм-майстер Зунар. І він за мною горою." - каже постраждала.
Фінанси були повернуті, а тепер триває розслідування шахрайських дій.
Нагадуємо, що ліміти більше не діятимуть: Національний банк вносить суттєві зміни в регуляції.
Раніше ми розповідали, що на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку