Новини світу фінансів

Згідно з даними Brand Finance, загальна вартість ста найдорожчих ІТ-брендів у світі досягла 3,2 трильйона доларів.

Вартість 100 найдорожчих ІТ-брендів у світі сягнула $3,2 трлн, з них $2,5 трлн припадають на 44 американських, йдеться в дослідженні Brand Finance.

Отже, американські бренди займають 77,9% ринку. Водночас 24 китайських бренди відповідають за 11,4% загальної вартості, 9 японських брендів - за 2,1%, 5 південнокорейських - за 3,9%, а 5 індійських - за 1,7%.

Бренд Apple вже другий рік підряд займає лідируючу позицію в рейтингу, його вартість зросла на 11% і становить $574,5 мільярдів. За результатами опитувань, більше 80% споживачів знають про цей бренд, а 45% з них розглядають можливість придбання продуктів або послуг Apple.

На другій сходинці рейтингу розташувався бренд Microsoft, який зріс на 35% і досягнув вартості $461,1 млрд. Третє місце зайняв Google з приростом 24%, що принесло йому капіталізацію в $413 млрд. Четверта позиція дісталася Amazon, що виросла на 15% до $356,4 млрд. П'яте місце посіла платформа TikTok/Douyin, яка продемонструвала зростання на 26%, досягнувши вартості $105,8 млрд.

Facebook, що належить компанії Meta, піднявся на шосту позицію з ростом на 21%, досягнувши вартості в $91,5 мільярда, виштовхнувши Samsung на сьоме місце з приростом у 9%, що склало $89,4 мільярда.

Найзначніше зростання вартості в ІТ-секторі продемонстрував бренд Nvidia, чия вартість зросла на 98%, досягнувши $87,9 млрд. Це дозволило компанії піднятися на восьму позицію, піднявшись з десятої минулого року. Водночас Instagram, що також належить Meta, знизився у рейтингу, хоча його вартість зросла на 13%, до $79,9 млрд. Oracle, в свою чергу, показав приріст у 8%, досягнувши вартості в $57,4 млрд.

Читайте також