Новини світу фінансів

Sense Bank представив нову картку TRY, призначену для дітей і підлітків.

Sense Bank анонсував інноваційний банківський продукт - дитячу картку TRY, що пропонує нові фінансові можливості для дітей і підлітків у віці від 6 до 17 років. Цей крок є природним етапом у реалізації стратегії банку, спрямованої на розвиток цифрової екосистеми для сімей та формування фінансової обізнаності у молодшого покоління з раннього віку.

TRY – це не просто картка, а унікальна концепція, що пропонує дітям новий спосіб навчання відповідальному ставленню до фінансів. Це також інструмент для самовираження та розвитку особистісних якостей дитини, а також джерело підтримки з боку батьків. TRY відкриває перед дітьми та підлітками безмежний світ можливостей для навчання, захоплень, спорту та розваг.

Картка TRY розрахована на дві цільові аудиторії. Для дітей 6-13 років її відкривають батьки, з можливістю встановлення обмежувальних лімітів, контролю транзакцій і дозволених операцій. При її активації як дитина, так і батьки отримують стартові 100 бонусів. Діти матимуть доступ у свій власний застосунок Sense SuperApp, програму лояльності Cash'U Club та зможуть виконувати завдання від батьків, отримуючи за це винагороду.

Підлітки віком 14-17 років отримають ще більше самостійності - зможуть оформити картку без участі батьків, користуватися базовими банківськими послугами, відкрити депозити, збірки, валютні рахунки, матимуть доступ до обміну валют.

TRY - це повноцінна цифрова картка, яка випускається миттєво в застосунку Sense SuperApp. Всі базові операції здійснюються без комісій: поповнення, перекази до 10 000 грн/міс., зняття готівки в межах ліміту. Також для тримача картки доступні дохідний сейф - інструмент для накопичення, нараховує 4% річних на залишок коштів. Валюта картки - тільки гривня для молодшої вікової групи і можливість вибору валюти (гривня/долар/євро) для підлітків. Замовлення фізичної картки, в разі необхідності, через "Нову Пошту" безплатне.

"Запуск картки TRY для нас - це не просто новий продукт, а важливий етап у розвитку фінансової цифрової екосистеми нашої родини. Тепер ми охоплюємо не лише дорослих, але й найактивніші вікові групи дітей та підлітків, сприяючи формуванню звички відповідально ставитися до фінансів. Ми свідомо інвестуємо у цей сегмент, адже віримо, що прості, зрозумілі та безпечні цифрові рішення допоможуть молодому поколінню отримати позитивний досвід у фінансовому управлінні. На тактичному рівні ми інтегрували фінансову грамотність, гейміфікацію, батьківський контроль і програму лояльності, аби картка була не лише корисною, але й захопливою. Це ще один крок у напрямку банкінгу майбутнього", - підкреслив Олександр Поддєрьогін, керівник управління транзакційних продуктів Sense Bank.

TRY також включена в програму лояльності Cash'U Club, що пропонує персоналізований кешбек, розіграші цінних призів та спеціальні пропозиції від партнерів, які цікаві молодій аудиторії.

TRY - бо важливо почати правильно. Детальніше на сайті банку.

Читайте також