Рішучість. Аутентичність. Активна участь – основні теми та важливі висновки SHE Congress 2025.
Захід довів, що лідерство -- це спосіб мислення, дії та взаємодії, який об'єднує бізнес, освіту, соціальні проєкти та креативність заради спільного розвитку та змін на краще
17 грудня Київ став осередком інновацій та рішучих дій, адже тут відбувся She Congress за підтримки WoMo. Ця подія зібрала провідних експертів з бізнесу, соціальних ініціатив, креативних галузей та освіти, щоб обговорити практичні кейси, надихаючі особисті історії та стратегії для зростання. She Congress перетворився на платформу, де виникають нові значення, партнерства та імпульси для розвитку в умовах змін.
Зранку учасників конгресу тепло зустріли з чашкою кави від Foundation Coffee Roasters. Цього року ведучою стала Юлія Зорій з ICTV2. У своїй промові Тетяна Смірнова (ekonomika+) підкреслила значення внутрішньої підтримки та важливість вдячності самому собі.
Відкриття заходу "She in Business" відбулося під керівництвом модератора Євгенії Близнюк (Gradus). Учасниці панелі, серед яких Юлія Завалішина з "Київстар", Тетяна Абрамова з "Rito Group", Марина Авдєєва з "Арсенал Страхування", Катерина Загорій з "Дарниця" та Поліна Лисенко з НАБУ, поділилися надихаючими історіями, які зміцнюють сучасних жінок-лідерок. Вони обговорили важливість прозорості, стратегічного мислення та сміливості в ухваленні рішень. Світлана Тюгаєва з UKRSIBBANK BNP Paribas Group представила свою доповідь "Фінанси майбутнього", у якій розкрила, яку роль відіграють технології та людяність у формуванні нової фінансової реальності.
Олена Лада (BROCARD) у виступі "Світлі проєкти в темні часи" показала, як дизайн простору й атмосфера впливають на поведінку клієнтів і створюють нові комерційні сенси.
Про підтримку жіночого лідерства та роль союзників у бізнесі говорили під час панелі He for She, яку модерував Юрій Кляцкін (Школа імпровізації Кляцкіна). До розмови долучилися Сергій Мартинчук (Cisco Ukraine), Сергій Наумов (Ощадбанк) та Владислав Антипов (ЦЕРН). Учасники поділилися управлінськими кейсами та підкреслили, як різноманіття у командах впливає на якість рішень, корпоративну культуру та ефективність бізнесу.
Емоційно та проникливо Наталка Франчук (СТБ) розповіла про створення контенту, що резонує з потребами жінок, і підходами до формування продуктів, форматів відповідно до очікувань сучасної аудиторії.
На панелі "She in Social", організованій Наталією Дмитренко з Офісу Президента України, були продемонстровані приклади того, як соціальні проєкти здатні трансформувати місцеві громади. Учасники, зокрема Тетяна Кухоцька з ініціативи "Серце Азовсталі", Тата Кеплер, що представляє проект "Птахи" від благодійного фонду "Відчуй", Ксенія Возніцина з "Лісової поляни", Оксана Лебедєва з Gen.Ukrainian, та Валерія Татарчук з "ТВОЯ ОПОРА", поділилися вражаючими історіями своїх ініціатив, які поєднують щиру благодійність із продуманими стратегіями.
Подія "А She in Creative Industries", яку модерувала Іванна Слабошпицька з "КИЇВ24", об'єднала провідних експертів у сфері медіа та дизайну. Серед учасників були Влад Іваненко (Playboy), Антоніна Хижняк (заслужена артистка України), Ірина Метньова (Vandog Agency), Світлана Терещенко (BORISTENE) та Анна Мачух (ОМКФ), які обмінювалися досвідом щодо розвитку проєктів і виходу українських брендів на міжнародні ринки. Тетяна Коровіна з "Молокія" поділилася думками про те, як креативні рішення можуть надихати жінок на нові ідеї та сміливі ініціативи. "Найгірше, що жінка може зробити у креативній індустрії, бізнесі чи в житті загалом — це перестати відкривати для себе нове," — зазначила Тетяна.
В бесіді під назвою "Освітній трек 360°: стратегія, що еволюціонує разом із дитиною" Тетяна Смірнова (ekonomika+) та Олена Сагітова (КМДШ Гранд) розглянули, як можна поєднати стратегію розвитку навчального закладу з індивідуальними потребами учнів.
Панель She in Education за модерації Тетяни Шерман (Academy DTEK) висвітлила ключові компетенції майбутнього та академічне лідерство. Анна Міщенко (КШДУ ім. С. Нижного), Юлія Юдіна ("Колайдер"), Лілія Гриневич (ХНУ ім. Каразіна, Міносвіти і науки України), Валентина Сахно (Graduate Business School) обговорювали створення сучасних освітніх програм.
Панель She in Communications за модерації Олени Мошенець (ВРУ) зосередилася на стратегічних комунікаціях і зміцненні брендів. Учасниці: Олена Дерев'янко (PR-Service Agency), Оксана Стехіна (dentsu Ukraine), Ксенія Тюрікова (WTECH), Ірина Мілютіна (SCM).
Панель "She in Health" під керівництвом Ольги Зими (ekonomika+) розглянула концепцію здоров'я як ключового ресурсу для розвитку лідерства. Учасники дискусії, Валерія Заружко (CNM London), Максим Рабінович (Healthy Mind) та Ілля Бачурін (психолог, консультант з психічного здоров'я), поділилися своїми думками щодо фізичного та ментального здоров'я, обговорили важливість спорту та вплив штучного інтелекту на wellness.
Під час панелі "She and Red Flags", модератором якої виступила Тетяна Гончар з DCT Consulting, обговорювалися управлінські ризики. Учасники дискусії, серед яких були Марина Мкртичєва з Magnet Legal Law Firm, Олена Шуляк, голова комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, Олена Ведмідь з Postmen та Катерина Кузьміна з AB InBev Efes Ukraine, досліджували "червоні прапорці" у корпоративній культурі. Крім того, Ірина Заславець з UNBROKEN представила ініціативу "(Не) до краси", спрямовану на підтримку жінок, які пережили травматичний досвід.
На панелі "She in Military", що проходила під модерацією Ксенії Драганюк з проекту "Землячки" та WISPR, було обговорено важливість ролі жінок у Збройних силах України. Учасниці — Лідія Мудраченко з "Пілюлі", Надія Самойлова з "Тори" та Дар'я Борисенко з "Гілки" — акцентували увагу на питаннях психічного здоров'я та суспільного сприйняття жінок-військових. Лідія Мудраченко зазначила: "Стереотипи все ще залишаються, і багато хто вважає, що жінка не може бути в окопі. Я знаю багато своїх колег, які прагнуть служити, але стикаються з труднощами в отриманні дозволу".
Завершила день панель She in Chaos з Юрієм Кляцкіним (Школа імпровізації Кляцкіна), який показав, як хаос і швидкі зміни можна перетворювати на силу та адаптивність.
She Congress 2025 продемонстрував, що лідерство - це спосіб мислення, дії та взаємодії, який об'єднує бізнес, освіту, соціальні проєкти та креативність заради спільного розвитку та змін на краще.
Медіа-партнери: Mediafusion, ADV.expert, рекламний холдинг "Мегаполіс+", "Реклен Медіа", Infovision, Live Marketing, ВС Медіа, "Ми Україна", "Ми Україна+", ICTV2, "1+1 медіа", "КИЇВ24", медійний холдинг "Апостроф", UNN, Liga Zakon, HiTech Expert, Kyiv1, Logist.fm, "Комерсант Український", "Ділова столиця", Kosht.media, Burda media Ukraine, Главком, trueua, журнал ProfBuild, Marketer.ua, Founder, Economist, budynok.com.ua, 44.ua, "Економічні новини", "Експерт", "Перший бізнесовий", "Дівоче медіа", "Blur", HR Liga, Mind.ua, Європейська Бізнес Асоціація, Спілка підприємців і роботодавців Польщі.