Моніторинг телефонних розмов: "Київстар" поділився ключовими деталями
У компанії "Київстар", що спеціалізується на телекомунікаціях, роз'яснили, чи повинні абоненти переживати з приводу потенційної прослушки їхніх телефонних розмов.
На офіційній сторінці компанії "Київстар" у Facebook абонент поскаржився на погану якість мобільного покриття, а також висловив підозру, що його розмови прослуховуються.
"З-за ненадійного зв'язку нормально спілкуватися неможливо, адже покриття залишає бажати кращого, а ми платимо за послуги, якими не можемо скористатися. Ви стягуєте плату за 4 тижні, і при цьому ще й дозволяєте прослуховувати наші розмови," - зазначив абонент.
Представник компанії "Київстар" заявив, що можливість перехоплення телефонних розмов виключена.
Слід зазначити, що якщо ви підозрюєте можливість прослуховування ваших розмов, варто вжити кілька простих заходів для забезпечення безпеки вашого мобільного телефону.
Перш за все, необхідно регулярно оновлювати програмне забезпечення вашого телефону до найновішої версії, оскільки ці оновлення часто включають виправлення для проблем безпеки, уразливостей і помилок, які можуть бути використані зловмисниками.
По-друге, для того щоб зменшити ризик прослуховування та злому, уникайте підключення до загальнодоступних Wi-Fi мереж у кафе, готелях, аеропортах та інших подібних місцях, до яких може під’єднатися будь-яка особа. Також не забувайте відключати Bluetooth, коли він не використовується, адже цю технологію також активно експлуатують хакери.
Відповідно до українського законодавства, прослуховування телефонних розмов громадян незаконне. Дозвіл на прослуховування можуть отримати лише представники правоохоронних органів за рішенням суду в рамках кримінального провадження.
Як уберегти свій телефон від злому: експерти поділилися ефективними та простими методами.
Як підготувати смартфон та техніку до відключень світла: українцям дали корисні поради.