Новини світу фінансів

ПриватБанк призупинив дію картки через покупку на суму 144 грн: українка поділилася деталями інциденту.

Державний ПриватБанк заблокував картку своїй клієнтці після спроби придбати котячі нашийники за 144 грн. За її словами, спочатку банк вимагав підтвердження транзакції, потім запитав особисту інформацію, а після її надання заблокував картку. У ПриватБанку пояснили, що їхня служба безпеки визнала цю операцію високоризиковою. Вони також нагадали, що при підписанні договору клієнти погоджуються на можливість блокування карток у випадках ризикових транзакцій.

Про те, що сталося, повідомила сама клієнтка на порталі "Мінфін". Вона наголосила: після оплати 144 грн за ремінці банк попросив її підтвердити особу.

"Дзвоню. Робот запитує, чи "використовували ви" (карту. - Ред.). Кажу: так. Запитує, чи передавали іншим особам дані карти. Кажу: ні. Введіть рік народження - ввела. Введіть номер будинку - ввела. Чекаю, що зараз скаже "Введіть номер квартири". Не запитав, сказав деякі дані не співпали. Де тут шахрайство? Дані введені були правильно! Карта заблокована", - розповіла про те, що сталося, клієнтка ПриватБанку.

Після цього, за її словами, вона не змогла отримати доступ до інтернет-банкінгу ПриватБанку - Приват24. "Я підтверджую вхід, але Приват24 не дозволяє продовжити після введення номера телефону", - висловила незадоволення клієнтка.

Далі, продовжила вона, від неї зажадали пройти фотоперевірку, після якої таки пустили в інтернет-банкінг. Там же попросили підтвердити платіж - однак робити це клієнтка не стала, оскільки замовлення було скасовано. Після чого заблокували картку без можливості розблокування

"Я зателефонувала і пояснила ситуацію. Мене запитали: 'Чи підтверджуєте ви платіж?'. Я відповіла 'ні', оскільки замовлення вже скасували. Проте мені не спитали, 'чи здійснювали ви цю транзакцію на 144 грн'. Якби таке питання поставили, я б натиснула 'підтверджую'. Формулювання було нечітким і не коректним... І в результаті мені повністю заблокували карту", - зазначила клієнтка.

Яку відповідь надали у ПриватБанку?

ПриватБанк надіслав відповідь на подану скаргу. У ній зазначено:

"Будь-яка транзакція, що виконується з карткою ПриватБанку, може підлягати додатковій перевірці з боку служби безпеки. Це підрозділ приймає рішення щодо надання дозволу на здійснення операції. Якщо операцію класифікують як високоризикову, клієнт погоджується з тим, що банк має право заблокувати використання картки у випадку ризикових транзакцій, а також на основі внутрішніх процедур банку та правил міжнародних платіжних систем", - зазначено у відповіді ПриватБанку.

Як повідомляло видання OBOZ.UA, ПриватБанк нещодавно запровадив нову функцію автоматичного обміну валют через свої банкомати типу Recycler. Ця послуга дозволяє клієнтам обмінювати валюту, зокрема долари, на готівку в гривнях безпосередньо в пристроях банку. Проте, за одну операцію можливо обміняти максимум 1 000 доларів.

Читайте також