"Ощадбанк" організував для своїх клієнтів справжній марафон з перешкодами: отримати свої заощадження стало справжнім викликом.

Клієнти Ощадбанку стикаються з труднощами при спробі зняти свої особисті заощадження з рахунків. Це підтверджується скаргою, розміщеною на порталі Мінфін.
З проблемами при отриманні власних коштів зіткнувся українець, який мав відкритий валютний депозит в "Ощадбанку".
За словами чоловіка, його заощадження в євро вже більше тижня не можуть бути видані банком. Спочатку, як стверджує він, не було достатньої суми, а згодом виникли інші проблеми, про які клієнта не повідомили заздалегідь.
"Я вже понад тиждень намагаюся зняти євро зі свого рахунку. Спочатку в касі не було готівки, тому я зробив замовлення. Коли привезли часткову суму, мені все ще не дозволили зняти гроші, оскільки для цього потрібно мати фізичну картку", - розповів клієнт.
Внаслідок дій "Ощадбанку" клієнтська заявка була анульована, що ще більше подовжило час очікування на отримання коштів. Це викликало цілком зрозуміле невдоволення з боку клієнта, який висловив намір більше не користуватися послугами цього банку.
"Я замовив фізичну картку через мобільний додаток, а термін виготовлення складає 14 днів. Сьогодні мені зателефонували і повідомили, що скасовують моє замовлення на валютний рахунок до тих пір, поки картка не буде готова. Додам, що виписки по рахунку відсутні, а GPay не функціонує. Ніколи не тримайте свої гроші в цьому банку!" - висловив своє обурення українець.
Раніше інформаційний ресурс Знай інформував, що "Ощадбанк" зробив попередження для своїх клієнтів: деякі з них можуть втратити доступ до своїх рахунків.
Наш портал також повідомляв, що "Ощадбанк" позбавляє своїх клієнтів можливості отримувати кошти на життя: навіть зарплатні картки підлягають блокуванню.
Також інформаційний ресурс "Знай" інформував, що шахраї вкрали всі кошти - як власні, так і кредитні: як "ПриватБанк" залишає своїх клієнтів у фінансових труднощах.