OLX Group оголосила фінансові показники за 2025 рік, повідомивши про збільшення доходів на 18%.

Цю інформацію повідомляє РБК-Україна, посилаючись на дані компанії.
Адаптований показник EBIT (aEBIT) склав 270 мільйонів доларів США, що на 61% перевищує результати минулого року (в національній валюті). При цьому маржа aEBIT досягла 35%, що є покращенням у порівнянні з 25% у фінансовому році 2024.
Цей успіх став можливим завдяки основним сферам - "Автозапчастини", "Нерухомість" та "Робота" на ключових ринках, що швидко розвиваються, зокрема в Україні. Додатково, компанія почала отримувати вигоду від інвестицій у свої товари, акцентуючи увагу на вдосконаленні досвіду клієнтів і користувачів завдяки інноваційним рішенням на основі штучного інтелекту (AI).
Платформи OLX, які працюють під дев'ятьма брендами у дев'яти країнах світу, щодня розміщують майже 64 млн оголошень, а 29 млн користувачів мобільного додатка заходять на платформу щомісяця. Зокрема, категорії "Автозапчастини", "Нерухомість" та "Робота" показали такі результати:
"Я вкрай задоволений фінансовими показниками за 2025 рік. Наші ключові категорії та ринки демонструють значний прибутковий ріст, що підтверджує правильність нашої стратегії, зосереджуючись на основних напрямках B2C, таких як 'Автозапчастини', 'Нерухомість' та 'Робота' в обраних високозростаючих сегментах. Інвестиції в штучний інтелект вже починають давати результати, що відкриває нові можливості для подальшого прибуткового зростання. З оптимізмом дивимось у майбутнє, прогнозуючи стабільне зростання доходів на рівні понад 20% з прибутковістю, що наближається до 50% і вище", - зазначив Крістіан Гісі, генеральний директор OLX Group.
"OLX знову вразила чудовими досягненнями, що підкреслює її провідні позиції серед класифікованих оголошень на численних ринках. Як ключовий елемент нашої екосистеми лайфстайл-комерції, OLX робить процес купівлі та продажу простішим, інтелігентнішим і надійнішим для мільйонів користувачів. Ясна стратегія та результати команди демонструють вражаючий прогрес компанії, і я з нетерпінням чекаю на нові успіхи Крістіана та його команди в майбутньому", - прокоментував Фабріціо Блойзі, генеральний директор Prosus Group.
OLX Україна щомісяця приваблює понад 23 мільйони користувачів. Серед ключових досягнень 2024 року варто виокремити впровадження системи оцінювання продавців, розширення можливостей доставки та інтеграцію функції KYBC, спрямованої на підтримку малого та середнього бізнесу. Співпраця з Нова Пошта, ПриватБанк та MasterCard суттєво покращила зручність користування платформою та посилила її вплив на розвиток підприємництва.
У важливих сферах OLX Україна проявляє динамічний розвиток:
Протягом минулого року компанія вклала понад 17 мільйонів доларів у розвиток компетенцій у сфері штучного інтелекту, оновлення інструментів та розширення кадрового складу. OLX реалізувала 55 проектів, пов'язаних із використанням ШІ у своїй діяльності, що сприяло підвищенню рівня персоналізації, довіри та автоматизації як для звичайних користувачів, так і для професійних клієнтів.