Новини світу фінансів

Один з найбільших фінансових установ у світі ледь не перевів клієнту мільярди доларів внаслідок помилки: стали відомі деталі інциденту.

Один із провідних фінансових конгломератів Америки ледь не переказав клієнту 6 мільярдів доларів через помилку працівника, який випадково ввів номер рахунку в полі для суми переказу. Цей курйозний випадок викликав чимале обговорення у фінансових колах.

Як повідомляє Bloomberg, посилаючись на поінформовані джерела, інцидент стався ще в квітні минулого року, в той же час, коли цей банк випадково перевів іншому клієнту 81 трильйон доларів. Вказується, що така помилка призвела б до збільшення запланованої суми більш ніж на 1000%, проте її виявили вже наступного робочого дня.

Інцидент призвів до значного розчарування у нового керівника підрозділу Citigroup Енді Зіга, який нещодавно став частиною команди. Керівництво провело переговори з вищим менеджментом та регуляторними органами, пропонуючи деяким працівникам певні форми підтримки.

У Citigroup запевняють, що помилку було швидко виявлено та виправлено, і вона не вплинула ані на банк, ані на клієнта. Також були введені нові профілактичні заходи, які є частиною постійних зусиль компанії щодо автоматизації контролю та зменшення використання ручних процесів.

Попри те, що платіж у такій сумі не міг бути проведений, наші системи контролю швидко виявили помилку в даних між двома бухгалтерськими рахунками Citi, і ми скасували цей запис. Наші превентивні заходи також завадили б виведенню коштів із банку, - запевнили в Citigroup.

Аналогічний випадок в Citigroup стався у 2020 році, коли банк випадково переказав понад 900 млн доларів кредиторам косметичної фірми Revlon. Гроші вдалося повернути лише через два роки і після тривалої судової тяганини. Втім проблему становило саме те, що переказ було здійснено на рахунки інших банків.

OBOZ.UA також інформував про те, що в Сполучених Штатах було подано позов проти одного з десяти найбільших банків країни, Capital One. В обвинувальному акті стверджується, що компанія вводила споживачів в оману щодо своїх депозитних програм, внаслідок чого клієнти втратили понад $2 мільярди через недоотримані процентні платежі.

Читайте також