Новини світу фінансів

Свіжі епізоди "Званої вечері" на СТБ та "Стендапу" на "Суспільне Культура". Як виглядали телевізійні рейтинги з 30 червня по 6 липня 2025 року.

Прем'єри, телевізійні трансляції та рейтинги телеканалів за двадцять сьомий тиждень року.

"Детектор медіа" продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону "Єдині новини" та короткі висновки щодо прем'єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери у сфері телегляду. Основні українські телеканали за результатами 27-го тижня 2025 року (з 30 червня по 6 липня).

Медіагрупа Starlight Media залишається лідером серед українських медіагруп, займаючи 24,88% ринку (показник не змінився в порівнянні з минулим тижнем). На другій позиції перебуває "1+1 Media" з часткою 15,72%, що є зниженням на 4%. Третє місце займає Inter Media Group, яка має 6,66%, що демонструє зростання на 2%.

На телевізійному ринку лідером залишається СТБ, який має частку 8,30% (стабільно). Новий канал піднявся на другу позицію з часткою 6,21% (зростання на 10%). Третє місце займає ICTV2, чия частка складає 5,27% (зниження на 21%).

Четверте місце зайняв телеканал "2+2" з часткою 3,86%, що є зниженням на 7%. На п'ятій позиції перебуває ТЕТ з часткою 3,76%, яка залишилася незмінною. Наступний – НТН, що продемонстрував зростання на 8% і має частку 3,22%. А ось телеканал "1+1 Україна" опустився на сьоме місце з часткою 3,10%, що є зменшенням на 18%.

На восьмому місці -- канал "Бігуді" (1,90%, зменшення 6%). На дев'ятій сходинці -- канал "Плюс плюс" (1,47%, зростання 13%). Закриває провідну десятку канал "Оце" (1,09%, зростання 18%).

На минулому тижні телеканал СТБ запустив нові епізоди програми "Звана вечеря", яка здобула рейтинг 0,78% та частку аудиторії 3,93%, зайнявши 5-те місце у своєму часовому слоті.

На каналі "Суспільне Культура" стартувало нове комедійне шоу під назвою "Стендап" (rat 0,08%, shr 0,53%, 19-те місце в рейтингу).

Серед телепрем'єр іноземного кіно були наступні новинки: "Будинок таємниць" (rat 0,66%, shr 9,80%, 1-ше місце в слоті) і "Покерфейс" (rat 1,71%, shr 9,44%, 1-ше місце в слоті) на Новому каналі, "Швидкий Чарлі" (rat 1,76%, shr 9,47%, 1-ше місце в слоті) на ICTV2 та "Смертельна пастка" (rat 0,22%, shr 1,62%, 13-те місце в слоті) на 1+1 Україна.

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об'єднаний марафон "Єдині новини", суттєво не змінилися: частка за комерційною аудиторією віком 18 -- 54 років у містах із понад 50 тис. населення склала 4,26%, а за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ 7,12%.

Основні шоу 27-го тижня рейтингу телеперегляду

Лідером серед програм знову став серіал "К.О.Д." на каналі СТБ, з рейтингом 3,13% і часткою 13,94%. На другій позиції розташувався проект "Супермама", також на СТБ, з рейтингом 2,20% і часткою 11,29%. Третє місце займає серіал "Слід" на тому ж каналі, з показниками 1,93% за рейтингом і 10,94% за часткою. Завершують п'ятірку фільми "Сльози сонця" (1,90% рейтинг, 10,45% частка) та "Без образ" (1,85% рейтинг, 10,26% частка) на Новому каналі.

У десятку найбільш перегляданого контенту тижня також потрапили фільми "Швидкий Чарлі" на ICTV2, "Покерфейс" та "Маска" на Новому каналі, а також серіали "Дільничний з ДВРЗ 3" на ICTV2 і "Черговий лікар" на СТБ.

Рейтинг складений на основі оцінок. У десятку не потрапляють дубльовані назви, а також продукти, які тривали менше 15 хвилин.

Лідери серед чоловічої аудиторії

Лідером серед програм тижня за чоловічою аудиторією став фільм "Без образ" на Новому каналі, який отримав рейтинг 2,48% та частку 14,43%. На другій позиції розташувався серіал "Дільничний з ДВРЗ 3" на ICTV2 з рейтингом 2,29% і часткою 9,85%. Замкнули п’ятірку найкращих кінопоказів "Сльози сонці" (рейтинг 2,15%, частка 13,09%) і "Покерфейс" (рейтинг 2,15%, частка 11,83%) на Новому каналі, а також "Швидкий Чарлі" (рейтинг 2,13%, частка 11,76%) на ICTV2.

До десятки програм тижня потрапили детективні серіали "К.О.Д." і "Слід" на СТБ, а також фільми на Новому каналі: "Гроші вирішують все", "Маска" і "Парочка копів".

Лідери серед жіночої аудиторії

Проєкти СТБ зайняли перші місця у рейтингу найпопулярніших програм тижня серед жіночої аудиторії. Лідерами стали: "К.О.Д." з рейтингом 4,18% і часткою 16,93%, "Супермама" з 2,85% (shr 14,63%), серіали "Слід" (2,61%, shr 14,48%), "Черговий лікар" (2,33%, shr 9,58%) та "Сліпа" з рейтингом 2,02% і часткою 17,58%.

До десятки також потрапили турецька мелодрама "Перелітний птах" на Бігуді, поліційний процедурал "NCIS. Полювання на вбивць" на НТН, гумористичне шоу "Вечірній квартал" на "1+1 Україна" та фільми на Новому каналі "Сльози сонця" й "Останній бойскаут".

Кінопоказ на Новому каналі очолив рейтинг найпопулярніших програм тижня за молодою аудиторією: "Покерфейс" (rat 2,00%, shr 12,31%), мультфільм "Сезон полювання 2" (rat 1,96%, shr 20,04%) і "Парочка копів" (rat 1,83%, shr 10,74%). Закривають п'ятірку проєкти СТБ: "К.О.Д." (rat 1,78%, shr 10,27%) і "Супермама" (rat 1,74%, shr 13,17%).

До топ-10 також увійшли фільми, які транслювалися на Новому каналі: "Маска", "Пікселі", "Сльози сонця", "Гроші вирішують все" та "Без образ".

Читайте також