Новини світу фінансів

Знамениту різдвяну рекламу Coca-Cola модернізували з використанням штучного інтелекту.

Компанія Coca-Cola використала штучний інтелект, щоб оновити свою культову різдвяну рекламу тридцятирічної давності.

Бренд надав сучасної нотки своєму культовому рекламному ролику "Свято наближається", який транслюється на екранах з 1995 року, інформує UAINFO.org з посиланням на Marketing Week.

Нова 16-секундна версія рекламного ролика "Holidays Are Coming", яка з'явилася на екранах на початку цього тижня, зберігає знамениту мелодію та сцени червоних фургонів Coca-Cola, що мчать зимовими вулицями.

Проте, якщо в попередніх рекламних роликах знімали справжніх акторів і величезні вантажівки, прикрашені новорічними вогниками, то цьогорічна реклама була створена повністю за допомогою штучного інтелекту, що означає, що всі сцени були змодельовані, а не зняті наживо.

Читайте також: Coca-Cola та Pepsi продовжують працювати на території Росії всупереч заявам, - Bloomberg

Компанія заявила, що новий рекламний ролик став "ефективним" способом економії часу та грошей і вже став хітом серед глядачів.

Тим часом на Youtube у нього втричі більше дизлайків, ніж лайків. А в коментарях пишуть, що реклама вийшла "бездушною":

"Уявіть, як би виглядала спроба реалізувати суть людського святкування, використовуючи бездушний штучний інтелект."

"Найрозумніше, що може зробити Pepsi просто зараз, -- це запустити справжню рекламу ручної роботи і кинути тінь на Coca-Cola".

Це справжня катастрофа. Компанія з оцінкою в 265 мільярдів вирішила зменшити витрати за допомогою відео на основі штучного інтелекту.

"Щасливого Різдва від ШІ! Це так само зворушливо, як алюмінієва ялинка".

"Якщо навіть Кока-Кола не може винагородити справжніх людей, тоді нам залишиться тільки зневіра."

"Це, напевно, найневдаліша реклама Coca-Cola, яку я коли-небудь бачив. Важко повірити, що з таким величезним бюджетом компанія не може залучити справжніх акторів для своїх відео," -- зазначили користувачі під новим рекламним роликом.

Хав'єр Меза, маркетинговий директор Coca-Cola в Європейському Союзі, підкреслив, що компанія має намір пристосуватися до сучасних реалій, впроваджуючи більш різноманітний склад учасників та використовуючи технології штучного інтелекту.

"Ми не стартували з думки: 'Отже, нам слід використати ШІ для цього'. Наша мета полягала в тому, щоб актуалізувати свята, а потім уже почали шукати, як штучний інтелект може допомогти в реалізації цього задуму," – розповів Меза.

Читайте також: Coca-Cola запідозрили у намірі повернутися до Росії: що зробила компанія

На кадрах видно, як вантажівки проїжджають через місто, повне тріумфуючих глядачів і навіть повз пару білих ведмедів.

Тим часом, в оригінальному варіанті популярної реклами, маленький хлопчик мчить, щоб потягнути за собою дзвін у засніженій вечірній атмосфері. Це сповіщає жителів міста про те, що до центру наближається колона вантажівок Coca-Cola, в результаті чого натовпи людей збираються, щоб насолодитися цим вражаючим видовищем.

Яскраві вогні та музика наповнюють площу, і глядачі переймаються різдвяною атмосферою.

У один із трепетних моментів батько піднімає свою доньку на плечі, і вони разом усміхаються, спостерігаючи за вантажівками, що проїжджають повз під ритмічну музику.

Фінальний кадр - це споглядальний момент, де Санта-Клаус насолоджується ковтком з прозорої пляшки Кока-коли, викликаючи відчуття ностальгії.

Меза підкреслив, що компанія вважає за честь, що їхня оригінальна реклама стала невід'ємною частиною повсякденного життя людей.

Читайте також