Новини світу фінансів

Криза в Puma: новий генеральний директор оголошує про "оновлення" | Основні події в Україні

Puma сподівалася на успіх Speedcat, повсякденного взуття, яке черпає натхнення з гоночних трас, щоб стимулювати зростання продажів. / Фото Reuters

Німецька компанія Puma, що спеціалізується на виробництві спортивного одягу, зіткнулася з серйозними фінансовими труднощами. Вона вже втретє цього року оголосила про можливе зниження прибутків, внаслідок чого акції компанії обвалилися майже на 18% і досягли позначки €20,32. Протягом останнього року їхня вартість зменшилася на 53%, повідомляє Financial Times.

Компанія очікує, що під кінець року вона зазнає операційних збитків, а також спостерігатиме "низьке двозначне" зниження доходів. Це суперечить березневому прогнозу, згідно з яким передбачалося зростання прибутків і не менш ніж €445 млн операційного прибутку.

Новий CEO Puma Артур Гьольд, який нещодавно замінив звільненого Арне Фройндта, визнав, що компанії потрібно "переглянути свою стратегію". Він підкреслив, що невдоволення інвесторів викликане тим, що Puma "не змогла досягти поставлених цілей".

Гьольд, що раніше займався роботою в Adidas і курував запуск відомих моделей кросівок Samba та Gazelle, пообіцяв до кінця жовтня представити стратегію відновлення Puma. Серед основних напрямків його плану – оптимізація збутових каналів, зменшення запасів на складах та обмеження акційних знижок. Він зазначив, що 2025 рік стане "новим стартом" для Puma, а 2026 рік – "перехідним етапом".

У другому кварталі компанія зазнала чистого збитку в €246,6 млн -- замість очікуваного прибутку у €7 млн. Виручка впала на 2% -- до €1,9 млрд. Частина збитків пов'язана з разовими витратами на реструктуризацію, зокрема скороченням 500 працівників. Фінансовий директор Маркус Нойбранд заявив, що компанії доведеться продовжити скорочення витрат через падіння продажів.

Особливо слабкою виявилася динаміка на ключових ринках -- у США продажі впали на 9%, у Європі та Китаї -- на 4%. Негативну роль відіграли коливання валют і американські мита. У відповідь на них Puma вже перенесла частину виробництва з Китаю і планує підвищити ціни на американському ринку з жовтня.

Незважаючи на надії щодо нової моделі Speedcat, яка повинна була втілити дух автоспорту, компанія визнала, що продажі в Європі та Північній Америці виявилися нижчими за прогнози.

Читайте також